آموزش واژگان انگلیسیلغات کتاب 1100 واژه

روز سوم از هفته سوم 1100 واژه | لغات هفته سوم 1100 روز سوم

در این درس به آموزش لغات روز سوم از هفته سوم 1100 واژه خواهیم پرداخت. این درس شامل 5 لغت اصلی می باشد. شما کلمات و لغات درس سوم از هفته سوم کتاب 1100 واژه را در زیر مشاهده خواهید کرد. در ادامه نیز متن کوتاهی را مشاهده خواهید کرد که واژگان جدید 1100 در آن به کار برده شده اند.

معنی تلفظ کلمه
تهدید آمیز، شوم /ˈɑːmɪnəs/ ominous
لرزان، بیمناک /ˈtremjələs/ tremulous
رد کردن، نپذیرفتن /rɪˈpjuːdieɪt/ repudiate
توقف، وقفه، پایان /seˈseɪʃn/ cessation
سیخ شدن، میخکوب کردن /ˈbrɪsl/ bristle

متن روز سوم از هفته سوم 1100 واژه

Courtroom Drama

There was an ominous silence when the jittery defendant rose in court. He explained in a tremulous voice what had led him to repudiate his confession made at the police station on the night of the crime. The audience began to buzz excitedly until the judge demanded a cessation of the noise. Although the district attorney bristled with anger, the defendant kept insisting that his rights had been violated because he had not been told that he could see a lawyer before confessing.


نمایش دادگاه

زمانی که متهم مضطرب در دادگاه از جایش برخاست، سکوت مرگباری به وجود آمد. او با صدایی لرزان توضیح داد چه چیزی باعث شد که در کلانتری اعترافاتش در شب ارتکاب جرم را رد کرد. حضار هیجان زده شروع به همهمه کردند تا اینکه قاضی خواهان توقف سر و صدا شد. گرچه وکیل بخش، از عصبانیت میخکوب شده بود متهم دائم اصرار اشت که حقوقش نقض شده است زیرا به او گفته نشده بود که می تواند پیش از اعتراف کردن، با وکیلی مشورت کند.


واژگان کتاب 504 با معنی فارسی

سید سجاد حسنی

دبیر زبان انگلیسی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان همدان. مدرس زبان انگلیسی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا