آموزش واژگان انگلیسیلغات کتاب 1100 واژه

روز اول از هفته ششم 1100 واژه | لغات هفته ششم 1100 روز اول

روز اول از هفته ششم 1100 واژه

در این درس به آموزش لغات روز اول از هفته ششم 1100 واژه خواهیم پرداخت. این درس شامل 5 لغت اصلی می باشد. شما کلمات و لغات درس اول از هفته ششم کتاب 1100 واژه را در زیر مشاهده خواهید کرد. در ادامه نیز متن کوتاهی را مشاهده خواهید کرد که واژگان جدید 1100 در آن به کار برده شده اند.

معنی تلفظ کلمه
ثروتمند، مرفه /ˈæfluənt/ affluent
عملی، شدنی، ممکن /ˈfiːzəbl/ feasible
تشخیص دادن، حس کردن /ˈsɜːrn/ discern
هجوم بردن به، حمله ور شدن به /ˈsæli/ sally
ناباوری، بهت، حیرت /ˌkɑːnstərˈneɪʃn/ consternation

The Newspaper Umbrella

Our neighbor is an affluent inventor whose latest brainstorm, a feasible umbrella substitute, has been featured in many magazines. As simply as the eye can discern, it is a hard plastic strip, about the size of a ruler, which fits comfortably into a woman’s handbag or a man’s suit jacket. If a person is caught in a sudden rainstorm, he swings the plastic open in the shape of a cross. Attached to each arm is a clip-like device. Next, he takes the newspaper he is carrying and slides it under each of the four clips. Now, equipped with a rigid head covering he can sally forth to face the elements. To the consternation of the umbrella manufacturers, it has been enjoying a brisk sale, especially among commuters. If it continues to do well, it could have a pernicious effect upon the umbrella industry.


چتر روزنامه ای

همسایه ما مخترع ثروتمندی است که آخرین فکر بکرش که جایگزینی ممکن برای چتر می‌باشد در مجلات زیادی به نمایش گذاشته شده است. آنگونه که چشم آن را می‌بیند، این چتر نوار پلاستیکی سفتی است به اندازه یک خط کش که به راحتی در داخل کیف دستی یک خانم یا جیب کت یک مرد جا می‌گیرد. اگر کسی در یک رگبار ناگهانی گرفتار شود، آن را بصورت یک ضربدر باز می کند. به هر یک از دو بازوی آن یک وسیله ای شبیه به یک گیره وصل شده است. سپس فرد روزنامه ای را که به همراه دارد را بر می‌دارد و آن را زیر هر یک از چهار گیره قرار می‌دهد. حال که فرد مجهز به پوششی برای سرش می‌باشد می‌تواند به راه خود ادامه داده و با طبیعت مقابله کند. به رغم تولید کنندگان چتر، این محصول فروش سریعی داشته است، خصوصا در بین مسافران درون شهری. اگر موفقیت این چتر ادامه پیدا کند، ممکن است بر صنعت چتر اثر زیانباری داشته باشد.


زمان ها در زبان انگلیسی

سید سجاد حسنی

دبیر زبان انگلیسی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان همدان. مدرس زبان انگلیسی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا