آموزش واژگان انگلیسیلغات کتاب 1100 واژه

روز سوم از هفته هفتم 1100 واژه | لغات هفته هفتم 1100 روز سوم

روز سوم از هفته هفتم 1100 واژه

در این درس به آموزش لغات روز سوم از هفته هفتم 1100 واژه خواهیم پرداخت. این درس شامل 5 لغت اصلی می باشد. شما کلمات و لغات درس سوم از هفته هفتم کتاب 1100 واژه را در زیر مشاهده خواهید کرد. در ادامه نیز متن کوتاهی را مشاهده خواهید کرد که واژگان جدید 1100 در آن به کار برده شده اند.

معنی تلفظ کلمه
گیر انداختن، تو هچل انداختن /ˈstaɪmi/ stymie
آگاه، مطلع /ˈkɑːɡnɪzənt/ cognizant
آدمک، تمثال /ˈefɪdʒi/ effigy
زیر پا گذاشتن، نقض کردن /flaʊt/ flout
آشفته، پریشان /ˈtɜːrbjələnt/ turbulent

Haircut Dilemma

The school authorities were stymied. Public opinion had been marshaled against them. No longer was it a simple case of disciplining two wayward lads. Suddenly it had taken on the appearance of a nightmare in which the principal was either hanged in effigy or pictured in cartoons making a villainous swipe at the two innocent Samsons. But the officials could not allow Ron and Len to flout their authority with impunity. Members of the school board concurred with the principal’s action but they were cognizant of the popular support for the boys. Clearly a compromise was called for to resolve the turbulent situation.


معضل کوتاه کردن مو

مسئولین مدرسه گیر کرده بودند. جو عمومی بر علیه آنها بسیج شده بود. دیگر مسئله موهای بلند یک موضوع ساده تادیب دو پسر نافرمان نبود. این موضوع ناگهان شکل یک کابوس را به خود گرفته بود که در آن یا آدمک مدیر مدرسه حلق آویز میشد و یا مدیر مدرسه بصورت کاریکاتوری مجسم میشد که شرورانه ضربه محکمی به دو پسر بیگناه میزد. اما مسئولین مدرسه نمی‌توانستند به “ران” و “لن” اجازه دهند که بدون هیچ مجازاتی اقتدار آنها را زیر پا گذارند. اعضای هیئت رئیسه ی مدرسه با اقدام مدیر مدرسه موافق بودند، اما از حمایت مردمی برای پسرها آگاه بودند. قطعا برای حل این وضعیت آشفته مصالحه ای نیاز بود.


معرف های اسم در زبان انگلیسی

سید سجاد حسنی

دبیر زبان انگلیسی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان همدان. مدرس زبان انگلیسی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا