آموزش واژگان انگلیسیلغات کتاب 1100 واژه

روز دوم از هفته دوم 1100 واژه | لغات هفته دوم 1100 روز دوم

در این درس به آموزش لغات روز دوم  از هفته دوم 1100 واژه خواهیم پرداخت. این درس شامل 5 لغت اصلی می باشد. شما کلمات و لغات درس دوم از هفته دوم کتاب 1100 واژه را در زیر مشاهده خواهید کرد. در ادامه نیز متن کوتاهی را مشاهده خواهید کرد که واژگان جدید 1100 در آن به کار برده شده اند.

معنی تلفظ کلمه
مخفیانه، پنهانی /ˈfɜːrtɪv/ furtive
تبهکار، جنایتکار /ˈfelən/ felon
کثرت، فراوانی /ˈpleθərə/ plethora
بیچاره، نگون بخت /ˈhæpləs/ hapless
غضب آلود، خشمناک /ˈaɪreɪt/ irate

متن روز دوم از هفته دوم 1100 واژه

If I Had the Wings of an Angel

Casting a furtive glance over his shoulder, the felon slipped out the main prison gate to be swallowed up in the British fog. A plethora of escapes from supposedly secure prisons embarrassed the hapless wardens. To compound their problems, the officials were badgered by irate citizens who accused the guards of accepting bribes from convicts whose motto was: “Stone walls do not a prison make, nor iron bars a cage.”


اگر بالهای یک فرشته را داشتم

فرد تبهکار پس از نگاهی مخفیانه به اطرافش از در اصلی زندان بیرون آمد و خود را در مه بریتانیا یافت. فرارهای زیادی از زندانهای به اصطلاح ایمن، زندان بانهای بیچاره را شرمسار کرده بود. آنچه که این مشکلات را پیچیده میکرد این بود که شهروندان خشمگین، مسئولین را به ستوه می آوردند و آنها را متهم به دریافت رشوه از محکومانی میکردند که شعارشان این بود “نه دیوارهای سنگی میتوانند یک زندان بسازند و نه میله های آهنی می توانند یک قفس بسازند.”


واژگان کتاب 504

سید سجاد حسنی

دبیر زبان انگلیسی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان همدان. مدرس زبان انگلیسی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا