آموزش واژگان انگلیسیلغات کتاب 1100 واژه

روز اول از هفته سوم 1100 واژه | لغات هفته سوم 1100 روز اول

در این درس به آموزش لغات روز اول از هفته سوم 1100 واژه خواهیم پرداخت. این درس شامل 5 لغت اصلی می باشد. شما کلمات و لغات درس اول از هفته سوم کتاب 1100 واژه را در زیر مشاهده خواهید کرد. در ادامه نیز متن کوتاهی را مشاهده خواهید کرد که واژگان جدید 1100 در آن به کار برده شده اند.

معنی تلفظ کلمه
تنفر داشتن، انزجار  داشتن /loʊð/ loathe
سرزنش کردن، نکوهش کردن /ˈreprɪmænd/ reprimand
ملال آور، نا خوشایند /ˈlæklʌstər/ lackluster
نیشدار، طعنه آمیز /ˈkɔːstɪk/ caustic
به زور گرفتن، از چنگ کسی بیرون کشیدن /rest/ wrest

متن روز اول از هفته سوم 1100 واژه

The Pep Talk

“If there’s one thing I loathe,” the coach said, “it’s a quitter.” He had good reason to reprimand us at half-time, because the scoreboard revealed that we were losing, 45-20. Our lackluster performance indicated to him that we had forgotten the rudimentary aspects of basketball. His caustic remarks fired us up, however, and we dashed out, determined to wrest control of the game from our rivals.


نطق پر شور و حال

مربی گفت: “اگر یک چیز وجود داشته باشد که از آن تنفر داشته باشم، آن چیز یک آدم ترسو و بدون پشتکار است.” او برای سرزنش ما بین دو نیمه دلیل داشت، چون تابلوی امتیازات نشان میداد که ما با امتیاز 20 در برابر 45 باخته ایم. عملکرد ناخوشایند ما به او نشان میداد که ما جنبه های اولیه ی بسکتبال را فراموش کرده ایم. اما گفته های طعنه آمیزش آتش ما را بر افروخت و ما محکم و استوار، مصمم شدیم تا کنترل بازی را از حریفمان بگیریم.


واژگان کتاب 504 با معنی فارسی

سید سجاد حسنی

دبیر زبان انگلیسی با مدرک کارشناسی از دانشگاه فرهنگیان همدان. مدرس زبان انگلیسی.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام
    عالی، خسته نباشید من که خیلی استفاده میکنم امیدوارم همواره تندرست باشید. اگر امکانش بود که فایل صوتی را هم بگذارید که دیگه فوق العاده میشد. باز هم ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا